• 2017/2018

• Na imieninach u Marcina w Poznaniu - wycieczka klasy IIa, IIb i IIId

• 30.08.2018 20:33
        • Dnia 16.11.2017 r. Klasa IIa, IIb oraz IIId wraz z opiekunami wychowawczyniami panią Anetą Cychnerską, Magdaleną Czajkowską, Martą Waligórą i Beatą Michalak wybrały się na całodniową wycieczkę do Poznania.

• Wyjazd rozpoczął się zajęciami w Bramie Poznania, w której uczniowie klasy IIa oraz IIb wzięli udział w zajęciach edukacyjnych ,,U Marcina na imieninach”. Podczas zajęć poznaliśmy legendę o św. Marcinie oraz w grupach wykonaliśmy zaproszenie na imieniny. Klasa IIId w tym samym czasie brała udział w zajęciach na ekspozycji pt. ,,Czy warto się różnić?” i zapoznawała się z historią pierwszych Piastów. Po zajęciach w Bramie Poznania udaliśmy się na Stary Rynek w Poznaniu do Muzeum Rogalowego. Tutaj osobiście mieliśmy okazję przygotować prawdziwe Rogale Świętomarcińskie, a każdy ,,szczun” i każda ,,mela” miała pełne ręce roboty :) Pod koniec naszych zajęć miała miejsce degustacja, której dodatkową atrakcją był widok trykających się koziołków. Pogoda nam sprzyjała, więc po zakończeniu lekcji w muzeum wybraliśmy się na krótki spacer po Starym Rynku. Następnym punktem wycieczki był INEA Stadion na którym swoje mecze rozgrywa Lech Poznań. W trakcie zwiedzania zobaczyliśmy między innymi: Salę Konferencyjną, Szatnię Gości, poziom boiska wraz z ławkami rezerwowych, Lożę Prezydencką, Salę Legend oraz Trybunę Prasową. Wykonaliśmy sobie także pamiątkowe zdjęcie przy lokomotywie, która jest jednym z symboli klubu. W drodze powrotnej odwiedziliśmy restaurację McDonald’s. Pełni wrażeń, z pamiątkami w plecaku powróciliśmy do domu.